linneaandersen

Alla inlägg den 9 november 2011

Av linnea andersen - 9 november 2011 18:41

hejhej! skrev inget igår för jag hade lite saker att plugga på så det blev inget bloggande.. 

Men aa för några minuter sen så kom jag hem från Konfamötet, idag så pratade vi om döden och begravningar.. var faktiskt rätt intressant tycker jag, fast visst kan det vara lite jobbigt ibland att prata om begravningar och sånt när en nära släkting har dött, men det gick bra ändå :) sen så gick vi runt på kyrkogården och kollade på en massa olika sortes gravar.. Men nu ska jag plugga lite spanska för jag har läxa imon och jag kan väl inte så värst mycket hehe så det är nog bäst att jag kollar igenom det lite... men vi hörs pusshej! 



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011
>>>

Omröstning

Vad tycker ni jag ska ha mer av i min blogg? :)
 Dagens Outfit
 Inspirasion
 Mer Musik
 Bilder/foton

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards