linneaandersen

Alla inlägg under oktober 2011

Av linnea andersen - 19 oktober 2011 15:40

Hejhej! snart ska jag ätaa mat för jag är super hungrig! haha men jag ville inte skriva så mycket jag ville bara säga att: Ni som skriver anonymt får gärna skriva vem du är! tack.. 



 

Av linnea andersen - 11 oktober 2011 20:21

tjenatjena!! Just nu sitter jag här nyduschad och spelar wordfeud!! hahah ett riktigt beroendeframkallat spel alltså hahah kan hålla på i flera timmar och spela! 

Menmen! idag har jag haft matteprov! första delen gick sjukt bra tycker jag, men andra delen var hur svår som helst fattade typ...ingenting... men jag hoppas på minst ett C (VG) Nu ska jag iallafall fortsätta spela haha! vi hörs..



 

Av linnea andersen - 5 oktober 2011 16:32

Tjenare! 

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva.. har ju liksom typ inte hänt ett skit! 

Men jag kan ju då berätta att imon är det skoljoggen! jobbbbbbigt! fast jag vill faktiskt ha bra resultat på det så jag ska satsa allt för att få det då :) och jag kommer bli glad om jag får bra tid på detta hihi ehh... och på fredag är jag ledig från skolan för att jag ska på konfa-läger :D fredag-lördan! niice! längtar faktiskt, för vi ska göra sånt där höjdbanor och jag är väldigt höjdrädd men det ska bli kul ändå :) hahah men nu ska jag snart äta så vi hörs! 



Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Omröstning

Vad tycker ni jag ska ha mer av i min blogg? :)
 Dagens Outfit
 Inspirasion
 Mer Musik
 Bilder/foton

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards