linneaandersen

Alla inlägg den 5 november 2011

Av linnea andersen - 5 november 2011 19:38

Kom hem för någon timme sen eller nått, köpte inte mycket alls.. köpte en ear cuff från Ur&Penn kan visa den lite senare kanske? 

Men nu har jag inget att göra.. funderar på att städa i gaderoben, det är kaos där inne hittar inte ett skit haha! 

så det ska jag nog göra nu i alla fall, sen blir det nog att äta tacoooos och kolla på en film med min lillebror tror jag :) 


Pusshej! 

Av linnea andersen - 5 november 2011 13:29

hittade äntligen något att göra haha! snart kommer natti och hämtar mig sen åker vi upp till Grandis, ha en bra dag allihopa!



 

Av linnea andersen - 5 november 2011 12:21

Hejhej, idag är det då löördag! 2 dagar kvar tills skolan börjar igen... seegt som fan! 

men jaa idag vet jag inte vad jag ska göra.. vill hitta på något kul och njuta av dom sista dagarna på höstlovet, det blir väll att fråga runt om någon vill göra nått då ja :) 

Men nu ska jag iallafall fixa mig lite sen äta, så vi hörs kanske senare pusshej leverpastej! :D



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011
>>>

Omröstning

Vad tycker ni jag ska ha mer av i min blogg? :)
 Dagens Outfit
 Inspirasion
 Mer Musik
 Bilder/foton

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards