linneaandersen

Alla inlägg under juli 2011

Av linnea andersen - 26 juli 2011 23:22

hejhej, snart ska jag lägga mej för jag ska upp tidigt imon.. jag och Anja ska till KARLSKRONA! :D det ska bli sjukt kul! jag längtar, 

och jag ska ta med mig kameran så bilder kommer när jag kommer hem :D 

nu ska jag sova skriver mer imon byee! 

Av linnea andersen - 22 juli 2011 17:08

tjenatjena! Idag har jag och pappa gått en runda här i häradsbäck, sen gick vi till den lilla skolan och spelade fotboll och lite basket jag var såklart bäst! hahah

Imon så åker vi hem till växjö igen.. härligt! och jag hoppas tania vill va då för jag har inte träffat henne på sjuuuukt länge nu! :/ 

btw. bara jag som hörde åskan och blixtrarna inatt?? det var väldigt mycket! 


ha en bra kväll allihopa! puss!




Av linnea andersen - 22 juli 2011 10:26

Tjenatjena! ville testa att göra en mobilblogg och se om det funkade, och jag tycker det funkar bra eller vad tycker ni? :) men aa idag blir det att inte göra så mycket bara slappa och ta det lungt, för imon så åker vi hem till växjö igen.. nu har jag inget att skriva eller jo! bara jag som hörde värsta åskvädret? det va väldigt många blixstrar oxå! pusshej leverpastej!

Av linnea andersen - 21 juli 2011 16:15

Ja nu har jag och pappa nyss kommit hem från Älmhult Hittade inte sådär jätte mycket på IKEA men något blev det iallafall! haha, nu vet jag inte vad vi ska göra...

hmm...? AA vi kommer väll på något



Av linnea andersen - 21 juli 2011 12:51

tjenare! Har inte hänt mycket alls idag haha, men om en liten stund så ska jag och pappa köra iväg till Älmhult och köra runt lite kanske sticker in på IKEA och så, Nu måste jag gå på toa haha men ni får ha en bra dag så skriver jag kanske senare!


Puss!

Av linnea andersen - 20 juli 2011 20:48

halloj! var ett väldigt tag sen nu! haha men det är ju sommarlov så jag orkar inte uppdatera då så mycket, Men aa som ni ser på rubriken så är jag och pappa hemma hos farfar i Häradsbäck härligt! jag sitter här framför datorn och är riktigt trött! tror jag somnar tidigt ikväll, 

Det har ju inte alls varit något "sommarväder" på sistonde tycker jag INTE! det är riktigt synd man vill ju ha sol när det är sommarlov? men aa man får hoppas att sommaren kommer till på tisdag nästa vecka eller hur Anja? :D 


Nä nu funderar jag på att dra mej ner och kolla på TV med dom andra och se vad dom kollar på för kul :p

kanske kommer något inlägg imon eller något ses!


Puusss!



 

Bjuder på denna finfina bild som är tagen nyss   

Av linnea andersen - 8 juli 2011 00:47

Hahah ojdå blev 2 samma inlägg nyss upps! om ni undrar varför så var det för att jag klickade på "spara inlägg" 2 gånger ;) 



Av linnea andersen - 8 juli 2011 00:44

TjabbaTjena! Nu är klockan snart 1 och jag funderar på att gå och lägga mig om en liten stund, är jätte trött just nu! 

Imon så ska jag vara med Tania sova hos henne också blir det NICE! 

Men aa skriver nog imon nu ska jag sovaa! 



Puss!

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Omröstning

Vad tycker ni jag ska ha mer av i min blogg? :)
 Dagens Outfit
 Inspirasion
 Mer Musik
 Bilder/foton

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards