linneaandersen

Alla inlägg under april 2011

Av linnea andersen - 26 april 2011 21:25

hejhej jag vet att jag inte skrivit på evigheter, men det är bara för att mitt trådlösa internet inte funkar alls! så jag kommer inte kunna skriva så mycket denna veckan :/


Idag tog påsklovet slut :/ orkar inte komma tillbaka till skolan igen...

dagen idag va sjukt seg.. o på torsdag ska vi simma :/ inte det roligaste tyckr jag inte menmen.. 

nu skajag lägga mej i sängen byyee!

Av linnea andersen - 26 april 2011 21:25

hejhej jag vet att jag inte skrivit på evigheter, men det är bara för att mitt trådlösa internet inte funkar alls! så jag kommer inte kunna skriva så mycket denna veckan :/


Idag tog påsklovet slut :/ orkar inte komma tillbaka till skolan igen...

dagen idag va sjukt seg.. o på torsdag ska vi simma :/ inte det roligaste tyckr jag inte menmen.. 

nu skajag lägga mej i sängen byyee!

Av linnea andersen - 26 april 2011 21:25

hejhej jag vet att jag inte skrivit på evigheter, men det är bara för att mitt trådlösa internet inte funkar alls! så jag kommer inte kunna skriva så mycket denna veckan :/


Idag tog påsklovet slut :/ orkar inte komma tillbaka till skolan igen...

dagen idag va sjukt seg.. o på torsdag ska vi simma :/ inte det roligaste tyckr jag inte menmen.. 

nu skajag lägga mej i sängen byyee!

Av linnea andersen - 26 april 2011 21:25

hejhej jag vet att jag inte skrivit på evigheter, men det är bara för att mitt trådlösa internet inte funkar alls! så jag kommer inte kunna skriva så mycket denna veckan :/


Idag tog påsklovet slut :/ orkar inte komma tillbaka till skolan igen...

dagen idag va sjukt seg.. o på torsdag ska vi simma :/ inte det roligaste tyckr jag inte menmen.. 

nu skajag lägga mej i sängen byyee!

Av linnea andersen - 23 april 2011 22:12

Har precis kommit hem från att ha varit ute med en massa häärliga människor! 

helt amazing ska jag säga! tror jag inte har skrattat så mycket på sjukt länge :D

men jag hoppas att morgondagen blir lika bra! för då ska man ut med dom människorna igen FETT NICE! men nu ska jag slappa lite framför tv o bara slappna av lite :D så ni får ha en bra fortsatt kväll!

Av linnea andersen - 23 april 2011 14:54

Hejhej!


Idag är det Påskafton, inte för att vi firar påsk så mycket då menmen..

Idag vaknade jag runt 10 åt lite frukost sen kollade på film med mina syskon myssigt!

Snart ska vi äta lite sen ska jag nog se om något roligt folk vill komma ut en stund för vädret idag är Som det brukar nu för tiden PERFEKT! 

Men nu ska jag fixa mej lite sen kolla på tv :)

Av linnea andersen - 22 april 2011 22:58

Nu tror jag att jag säger Godnatt! är jätte trött nu kan knappt hålla ögonen öppna längre ;) men ni får sova så sött så hörs vi imon gott folk! 

Av linnea andersen - 22 april 2011 16:54

 

Kanske inte ser så snyggt ut men det är snyggt på!

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2011 >>>

Omröstning

Vad tycker ni jag ska ha mer av i min blogg? :)
 Dagens Outfit
 Inspirasion
 Mer Musik
 Bilder/foton

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards