linneaandersen

Alla inlägg den 7 november 2011

Av linnea andersen - 7 november 2011 21:52

Nu funderar jag på att krypa ner i min säng och sova ett par timmar, så jag orkar med imorgon.. ny skoldag ju! så det gör jag nog sov gott!





GODNATT!  

Av linnea andersen - 7 november 2011 18:23

hejhej! första skoldagen efter lovet var väll sådär, men det bästa var ju maten! det är önskevecka denna veckan vilket betyder att alla elever i skolan har fått rösta vilka maträtter som ska vara denna veckan, och jag ska säga er att denna veckan kommer det bli grymt god mat! idag var det hamburgare mums! :)

Men aa nu har jag då pluggat lite matte ( omprov imon) och jag tycker att jag kan det mesta nu faktiskt :) så vi får se hur det går imon.. Men nu ska jag plugga lite till kanske? hehe vi hörs! pusshej!





Bild på ear cuffen som jag köpte häromdan som jag har glömt att visa så här har ni den!  

Av linnea andersen - 7 november 2011 07:26

Godmorgon! Hatar att vakna tidigt! men det är ju skola idag.. orkar verkligen inte känner mig riktigt seg idag också, 

Men aa om ungefär 40 minuter ska jag ut till bussen som kommer 8.15, (börjar vid 8.55 idag) så lite sovmorgon men inte mycket alls! Senare idag blir det att plugga på matteprovet som jag har imon.. sen försöka plugga lite negelska också! så såhär ser min dag ut på ett ungefär, skola och plugga låter som en riktigt rolig dag eller?? haha nej tycker jag inte! 

Men nu måste jag fixa det sista så jag hinner med bussen sen pusshej!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011
>>>

Omröstning

Vad tycker ni jag ska ha mer av i min blogg? :)
 Dagens Outfit
 Inspirasion
 Mer Musik
 Bilder/foton

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards