linneaandersen

Alla inlägg under september 2011

Av linnea andersen - 30 september 2011 06:51

(inte den nyaste bilden men sak samma!)


Jadu? Tiden går väldigt fort alltså! tänk att du redan är 20 år :O fast det märker man inte så mycket hehe ;) Men du ska veta att du är Bäässst, och helt klart underbar! Om du går igenom hela ditt liv, undra hur många minnen du kan rabbla upp då? hahah jag gissar på en jävla massa! Men det är ju bara nice liksom :)

Men du ska veta att jag finns alltid för dig i vårt och tårt! vare sig om det är julafton eller min födelsedag så finns jag ändå om du behöver snacka gumman! och det vet du, Men idag är det BARA din dag! och jag hoppas detta kommer bli en födelsedag du aldrig glömmer! för denna dagen kommer bli suverän får vi hoppas hehe! Men jag säger igen GRATTIIIS HOPPAS DU FÅR EN AWESOME DAG! FÖR DET ÄR DU JÄTTE VÄRD efter allt jobb du gjort för att den ska bli perfekt! :D


JAG ÄLSKAR DIG ANJA!!! :D<3 

Av linnea andersen - 29 september 2011 22:41

Nu ligger jag I min säng och ska sova! Ville bara testa blogga från mobilen hehe, men Aa hittade en present till anja idag men kan ju inte säga Vad det är nu för hon läser min blogg hehe men nu ska jag sova godnatt

Av linnea andersen - 29 september 2011 09:09

Godmorgon allihopa! 


Idag är det studiedag! jätte sköönt! Så idag blir det att sticka till stan med Tania, för jag måste köpa en present till underbara Anja som fyller år imon! :D då fyller hon 20 år!! 

Men först så ska jag duscha! för jag känner att jag behöver det efter att jag städade mitt rum igår ;) Men aa jag skriver nog ett inlägg innan jag sticker iväg sen :) 


Vi ses!

Av linnea andersen - 28 september 2011 23:17

aa idag fick man oxå en annan mobil :) för min mobil var ju helt cp så fick en annan :)


 

en HTC 

Av linnea andersen - 28 september 2011 22:43

 


2 bilder på min underbart söta lillasyster!! :D Liksom hur söt får man bli!  

Av linnea andersen - 28 september 2011 18:09

aa nu när jag mår liiite bättre så ska jag nog ta tag i att städa mitt väldigt stökiga rum! hahah så aa ska nog göra det nu! 



Av linnea andersen - 28 september 2011 09:59

                        Godmorgon! 

blev ingen skola för mig idag heller.. För jag mår inte så bra idag men jag mår bättre än igår iallafall! 

Och imon har vi studiedag också så det är ju härligt! 

Senare idag så är det Konfa-möte eller hur man säger ahaha och jag ska försöka ta mig dit idag fast jag är lite hängig, Men nu ska jag försöka äta något litet och jag får ju hoppas på att det jag äter inte kommer upp igen...

Sen ska jag nog ta en dusch, om jag orkar det ;) haha! 




Jag bara älskar denna låten!!

Av linnea andersen - 27 september 2011 17:45

hejhej everyone! 


Jag har absolut nte orkat blogga hahah som ni kanske har märkt? 

Men jag tycker det är lite tråkigt att blogga när man inte kan lägga upp bilder från kamernan (jag har tappat bort sladden till de) så jag kan ju inte lägga upp nya bilder eller outfits! 

Då undrar ni säkert: men varför inte lägga upp från mobilen? Jo för att det funkar inte att lägga upp via bluetooth och inte genom sladden heller däremot! 

Menmen nu vet ni det! så nu kan jag berätta om något annat istället,


Idag har jag varit hemma från skolan för jag mår inte alls bra! :/ 

har nästan sovit hela dagen idag hahah vaknade t.ex nyss från att ha sovit i 3tim och 30 min hahah.. fast jag mår inte bättre för det.... så vi får se om det blir någon skola för mig imon..

Men nej nu ska jag spela något kul på datorn hahah för jag har tråkigt.... 




 

Jo just det! tror inte jag har berättat det än. men jag har faktiskt färgat håret brunt! tycks? ( fast aa det va ju ett tag sen nu haha)

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Omröstning

Vad tycker ni jag ska ha mer av i min blogg? :)
 Dagens Outfit
 Inspirasion
 Mer Musik
 Bilder/foton

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards